Lp. |
Zagadnienia |
Liczba godzin |
Odniesienie do EKP dla przedmiotu |
Odniesienie do RPS |
W |
C |
L |
P |
S |
1 | Procesory tekstów. Podstawowe pojęcia związane z dokumentami elektronicznymi. Style – zasady definiowania i wykorzystywania. | 4 | | 6 | | | EKP1, EKP2, EKP4, EKP5, EKP6 | 9.16.1.3, 9.16.1.4, 9.16.1.5 |
2 | Arkusz kalkulacyjny. Zasady posługiwania się arkuszem i rozwiązanie wybranych zadań z przedmiotów zawodowych. | 6 | | 9 | | | EKP2, EKP3 | 9.16.1.3, 9.16.1.4, 9.16.1.5 |
3 | Sieci komputerowe – LAN, podstawy pracy w sieci. Udostępnianie oraz korzystanie z zasobów sieciowych. Korzystanie z sieci globalnej INTERNET, wyszukiwanie informacji, strony www. Poczta elektroniczna. | 4 | | | | | EKP5 | 9.16.1.2, 9.16.1.7, 9.16.1.8, 9.16.1.9, 9.16.1.10 |
4 | Prezentacje multimedialne. | 1 | | | | | EKP5 | 9.16.1.6 |
Forma aktywności |
Szacunkowa liczba godzin na zrealizowanie aktywności |
W |
C |
L |
P |
S |
Godziny kontaktowe | 15 | | 15 | | |
Czytanie literatury | 5 | | 5 | | |
Przygotowanie do zajęć laboratoryjnych, projektowych | | | 5 | | |
Przygotowanie do egzaminu, zaliczenia | 5 | | | | |
Opracowanie dokumentacji projektu/sprawozdania | | | | | |
Uczestnictwo w zaliczeniach i egzaminach | 2 | | 2 | | |
Udział w konsultacjach | 2 | | 2 | | |
Łącznie godzin | 29 | | 29 | | |
Łączny nakład pracy studenta | 58 |
Liczba punktów ECTS | 1 | | 1 | | |
Sumaryczna liczba punktów ECTS dla przedmiotu | 2 |
Obciążenie studenta związane z zajęciami praktycznymi | 20 |
Obciążenie studenta na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich | 38 |
Cieciura M.: Podstawy Technologii Informacyjnych z przykładami zastosowań, Wydaw. VIZJA PRESS&IT, Warszawa 2006
Alexander M., Kusleika R., Walkenbach J.: Excel 2019 PL. Biblia, Helion 2019
Systemy pomocy środowisk programistycznych wykorzystywanych podczas zajęć laboratoryjnych