Lp. |
Zagadnienia |
Liczba godzin |
Odniesienie do EKP dla przedmiotu |
Odniesienie do RPS |
W |
C |
L |
P |
S |
1 | Wprowadzenie - charakterystyka wybranych obiektów hydrotechnicznych, międzynarodowe i krajowe uwarunkowania i regulacje prawne, klasyfikacja i podział obiektów hydrotechnicznych z uwzględnieniem procesów technologicznych i ich lokalizacji, ochrona nawigacyjna. | 1.2 | | | | | | |
2 | Logistyka dostaw i serwisów technicznych związanych z procesami technologicznymi hydrotechnicznych obiektów, zabezpieczenie nawigacyjne i serwisowe, flota statków specjalistycznych i serwisowych, dostęp do portów serwisowych i instalacyjnych | 1.2 | | | | | | |
3 | Morskie farmy wiatrowe - charakterystyka turbin wiatrowych - budowa, główne parametry, lokalizacja, procesy technologiczne, | 1.8 | 3 | | | | | |
4 | Platformy wiertnicze i produkcyjne - charakterystyka platform wiertniczych wydobywczych i produkcyjnych, budowa, procesy technologiczne | 1.8 | 3 | | | | | |
5 | Morskie elektrownie falowe - charakterystyka morskich elektrowni falowych, budowa, procesy technologiczne, | 1.8 | 3 | | | | | |
6 | Aspekty ekonomiczne i ekologiczne eksploatacji morskich obiektów hydrotechnicznych w sektorze offshore - wpływ w/w na środowisko morskie, zanieczyszczenie, hałas, ruch statków, turystykę, rybołóstwo, gospodarkę i przemysł. | 1.2 | | | | | | |
Forma aktywności |
Szacunkowa liczba godzin na zrealizowanie aktywności |
W |
C |
L |
P |
S |
Godziny kontaktowe | 15 | 15 | | | |
Czytanie literatury | 10 | 5 | | | |
Przygotowanie do zajęć laboratoryjnych, projektowych | | 5 | | | |
Przygotowanie do egzaminu, zaliczenia | 5 | | | | |
Opracowanie dokumentacji projektu/sprawozdania | | 5 | | | |
Uczestnictwo w zaliczeniach i egzaminach | 2 | | | | |
Udział w konsultacjach | 2 | 2 | | | |
Łącznie godzin | 34 | 32 | | | |
Łączny nakład pracy studenta | 66 |
Liczba punktów ECTS | 1 | 1 | | | |
Sumaryczna liczba punktów ECTS dla przedmiotu | 2 |
Obciążenie studenta związane z zajęciami praktycznymi | |
Obciążenie studenta na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich | 36 |