Stypendium Rektora dla najlepszych studentów w roku akademicki 2024/2025
Stypendium Rektora dla najlepszych studentów
Wnioski o stypendium rektora są przyjmowane dwa razy w roku.
Stypendium jest przyznawane od października do lutego, wniosek o przedłużenie składany jest w marcu.
Wnioski o stypendium Rektora przyjmowane są do 20 października 2024 r.
Wypłata stypendium nastąpi pod koniec listopada lub na początku grudnia z wyrównaniem.
Wnioski złożone po 20 października 2024 r. do Wydziałowej Komisji Stypendialnej nie będą brane pod uwagę.
Stypendium rektora można pobierać tylko na jednym kierunku.
Stypendia Rektora dla najlepszych studentów przyznawane są na wniosek studenta na poszczególnych kierunkach na zasadzie rankingu do 10% najlepszych studentów. Ranking sporządzany jest dwa razy do roku (w październiku i marcu)
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o stypendium rektora:
1. Wydrukowany i podpisany wniosek z USOSweb oraz Oświadczenie o niepobieraniu stypendium rektora na więcej niż jednym kierunku
2. Do wniosku o stypendium Rektora należy dołączyć wydrukowaną z dziekanatu wiadomość o uzyskanej średniej w poprzednim roku akademickim. Nie ma znaczenia czy jest to wydruk skanu zaświadczenia czy wydruk wiadomości mailowej z podaną średnią wysłaną przez pracownika dziekanatu. Jednakże wydruk informacji o średniej jest niezbędny przy wniosku o stypendium Rektora! - NOWOŚĆ!!
Wszystkie wnioski o stypendium Rektora, także za osiągnięcia artystyczne, naukowe i sportowe potrzebują zaświadczenie o średniej.
UWAGA STUDENCI I ROKU STUDIÓW II STOPNIA na kierunku TRANSPORT - składając wniosek w I i II semestrze studiów II stopnia średnia wyliczana jest za 6 i 7 semestr studiów inżynierskich.
3. Do wniosku należy dołączyć wykaz ocen za poprzedni rok akademicki, może być to wydruk z USOSweb.
4. Zaświadczenie/ dyplomy/ inne dokumenty potwierdzające wykazane osiągnięcia naukowe/ sportowe/ artystyczne z dokładnie wskazanymi datami danego osiągnięcia.
Link regulaminu: https://umg.edu.pl/zarzadzenie-nr-4224