Wersja wpisu Zasady rekrutacji z dnia 01.12.2017

Instrukcja dla kandydatów:

  1. Zarejestruj się, wprowadzając swoje dane osobowe, w Systemie Elektronicznej Rekrutacji,
  2. Wydrukuj i podpisz podanie do JM Rektora Akademii Morskiej (naklej jedno zdjęcie w odpowiednim miejscu).
  3. Wydrukuj stronę ze swoimi danymi i naklej ją na zewnętrzną stronę białej (papierowej) teczki zamykanej za pomocą gumki (dokumenty w teczkach zawiązywanych nie są przyjmowane).
  4. Skompletuj dokumenty wymienione na wydrukowanej stronie i umieść je w wyżej wymienionej teczce.
  5. Teczkę Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW dostarcz (osobiście, kurierem, pocztą lub przez osobę trzecią) do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej – Al. Jana Pawła II 3.

Uwaga: komplet dokumentów składanych w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej musi zawierać oryginał świadectwa maturalnego lub odpis na prawach oryginału.
Po wstępnym przyjęciu kandydata, musi on, w terminie wskazanym w terminarzu czynności rekrutacyjnych, dostarczyć drugi egzemplarz świadectwa. Na studia przyjmowani będą tylko kandydaci, którzy w wymaganym terminie złożą łącznie – oryginał świadectwa i odpis na prawach oryginału.

Szczegółowe zasady rekrutacji, w tym algorytm według którego uwzględniane są szczególne osiągnięcia kandydatów: udział w olimpiadach przedmiotowych, certyfikaty poświadczające znajomość języków obcych: http://www.am.gdynia.pl/rekrutacja-zasady-szczegoly

Podmiot udostępniający: 

WN

Wytworzył informację:

Tomasz Neumann
23.03.2017