INFORMACJE O REKRUTACJI

REKRUTACJA NA III EDYCJĘ STUDIÓW „ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W MORSKIM PRZEMYŚLE WYDOBYWCZYM I ENERGETYCE WIATROWEJ” ORAZ INFORMACJE ORGANIZACYJNE

 

Termin rozpoczęcia zajęć w III edycji studiów: Zajęcia rozpoczną się w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024. Rozpoczęcie trzeciej edycji studiów oraz pierwszy zjazd wstępnie planowane są na początku marca 2024 r.

Terminy zjazdów w III edycji studiów zostaną podane w późniejszym terminie.

 

Czas trwania i forma studiów: Studia trwają dwa semestry i obejmują łącznie około 210 godzin zajęć dydaktycznych, w tym wykłady, ćwiczenia, laboratoria oraz zajęcia praktyczne.

Studia prowadzone są w trybie niestacjonarnym, tj. zajęcia są realizowane w formie zjazdów weekendowych, w soboty oraz niedziele. Zajęcia realizowane są na Wydziale Nawigacyjnym Uniwersytetu Morskiego w Gdyni. W jednym semestrze planowanych jest 7 lub 8 zjazdów w odstępach dwutygodniowych.

 

Termin i zasady rekrutacji:

Rekrutacja na III edycję studiów rozpoczyna się 20.11.2023 r. i potrwa do 07.01.2024 r., bądź do wyczerpania limitu miejsc. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń, limit miejsc wynosi 40 osób.

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez System Rekrutacji Internetowej 

Czesne: Opłata za całość studiów wynosi 7900 zł (3950 zł za semestr).

 

System opłat za kształcenie na studiach podyplomowych:

WARIANT I:        jednorazowo za 2 semestry z góry 7800 zł           (do dnia 31.01.2024)

WARIANT II:       dwie równe semestralne raty po 3950 zł               (1 rata do dnia 31.01.2024) (2 rata do dnia 15.09.2024)

WARIANT III:      miesięczny system ratalny ─ 8 rat po 1000 zł        (1 rata do dnia 31.01.2024, pozostałe do 15 dnia każdego miesiąca)

Deklarację sposobu płatności należy złożyć podczas procesu rekrutacji składając Oświadczenie o wariantach płatności. Podane terminy i kwoty dotyczą opłat w ramach rekrutacji na III edycję studiów.

 

Informacje i dokumenty wymagane w procesie rekrutacji:

Osoby zainteresowane powinny zarejestrować się w systemie elektronicznej rekrutacji IRK: https://irk.umg.edu.pl/ (zapisy od 20.11.2023 r.) oraz złożyć następujące dokumenty:

  • podanie o przyjęcie na studia(formularz zgłoszeniowy wygenerowany w systemie IRK ),
  • odpis dyplomu ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia,
  • oświadczenie o warunkach odpłatności za studia (dostępne w systemie IRK lub w załączniku na stronie),
  • potwierdzenie uiszczenia opłaty rekrutacyjnej wynoszącej 85 PLN na konto wygenerowane w systemie IRK,
  • oświadczenie RODO (dostępna w systemie IRK lub w załączniku na stronie).

     

Rekrutacja krok po kroku:

  1. Zarejestruj się w systemie elektronicznym IRK na stronie https://irk.umg.edu.pl/
  2. Wypełnij danymi zakładkę Formularze osobowe: Podstawowe dane osobowe, Adres i dane kontaktowe, Wykształcenie, Dodatkowe dane osobowe.
  3. W sekcji Oferta wybierz „Rekrutacja na studia podyplomowe 2023/24”, a następnie wybierz studia „Zarządzanie ryzykiem w morskim przemyśle wydobywczym i energetyce wiatrowej” organizowane na Wydziale Nawigacyjnym.
  4. Wypełnij zgłoszenie rekrutacyjne załączając skan Dyplomu ukończenia studiów wyższych.
  5. Wypełnij i załącz „Oświadczenie o wariantach płatności” oraz „Oświadczenie RODO”.
  6. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na rachunek bankowy wskazany przez system elektronicznej rekrutacji IRK.

Pytania dotyczące rekrutacji prosimy kierować drogą elektroniczną na adres: podyplomoweatwn.umg.edu.pl lub korzystając z opcji „Zadaj pytanie” w systemie IRK.

 

Po dokonaniu elektronicznej rejestracji kandydata komplet dokumentów należy dodatkowo złożyć w terminie do 20.01.2024 r. korzystając z jednej z poniższych możliwości:

  1. pocztą elektroniczną na adres podyplomoweatwn.umg.edu.pl (w tym przypadku komplet oryginału dokumentów należy przedstawić najpóźniej w dniu pierwszego zjazdu).
  2. tradycyjną pocztą na adres Dziakanatu Wydziału Nawigacyjnego UMG:

Dziekanat Wydziału Nawigacyjnego UMG

Aleja Jana Pawła II 3

81-345 Gdynia

z dopiskiem: Studia Podyplomowe III EDYCJA

  1. osobiście w Dziekanacie Wydziału Nawigacyjnego UMG (pok. 106 lub 107) przy Alei Jana Pawła II 3 w Gdyni.

Dni i godziny przyjmowania dokumentów w Dziekanacie są następujące:

Poniedziałek      10:00 - 14:00

Środa                    10:00 - 14:00

Czwartek             10:00 - 14:00

Piątek                   10:00 - 14:00

 

Warunkiem uruchomienia kolejnej edycji studiów jest zebranie odpowiedniej liczby słuchaczy (minimum 20 osób). Informacja o uruchomieniu kolejnej edycji studiów zostanie przekazana pocztą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.

 

DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ SEKRETARIAT LUB KIEROWNIK STUDIÓW.

  

INFORMACJE I ZGLOSZENIA                                                                                                     KIEROWNIK STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

Sekretariat studiów podyplomowych                                                                                                     Agnieszka Blokus-Dziula

Justyna Magiera                                                                                                                                       e-mail: a.blokusatwn.umg.edu.pl

e-mail:  podyplomoweatwn.umg.edu.pl                                                                                              tel. 58 558 62 32

tel. 58 558 62 33                                                                                                                                       godz. 10:00 - 16:00

godz. 09:00 - 15:00

 

Pliki do pobrania:

•             Oświadczenie o wariantach płatności

•            Oświadczenie RODO

•             Regulamin studiów podyplomowych

•             Szczegółowy program studiów podyplomowych

Podmiot udostępniający: 

WN

Wytworzył informację:

B. von Schada Borzyszkowska
08.09.2023