Wersja wpisu Krok po kroku z dnia 09.12.2021
W dniu 01.12.2021 r. został uruchomiony internetowy system rejestracji kandydatów na studia prowadzone na Wydziale Nawigacyjnym Uniwersytetu Morskiego w Gdyni. W celu złożenia dokumentów na studia drugiego stopnia wykonaj następujące czynności:
- Zarejestruj się w systemie internetowej rejestracji kandydatów. Zwróć szczególną uwagę na poprawne wpisanie danych osobowych. Dołącz zdjęcie elektroniczne. Pamiętaj, aby w sekcji wybierz kierunek wybrać ofertę studiów, na którą zamierzasz aplikować. Wydrukuj podanie o przyjęcie na studia, naklej zdjęcie fizyczne, złóż swój podpis na ankiecie. Załącz elektroniczne wersje dokumentów w IRK (skany lub zdjęcia).
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na rachunek bankowy wskazany przez system elektronicznej rekrutacji. Przed dokonaniem wpłaty dobrze zastanów się nad wyborem kierunku, wpłacona kwota jest bezzwrotna.
-
Skompletuj elektroniczne wersje wymaganych dokumentów. Warunkiem koniecznym uwzględnienia Twojego podania o przyjęcie na studia przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną (WKR) jest załadowanie ich w terminie 10.12.2021 r. – 11.02.2022 r. do systemu IRK. Komplet dokumentów zawiera:
- kopię elektroniczną ankiety osobowej (podania) w systemie IRK ;
- kopię elektroniczną dowodu opłaty rekrutacyjnej w systemie IRK;
- kopię elektroniczną dyplom lub odpis na mocy oryginału ukończenia wyższych studiów pierwszego stopnia w systemie IRK;
- kopię elektroniczną suplementu do dyplomu w systemie IRK;
- Skompletuj dokumenty fizyczne w teczce z gumką i dostarcz do Dziekanatu WN (wymagane dokumenty oraz terminarz).
-
Wyniki rekrutacji zostaną opublikowane 15.02.2022 (system IRK oraz mail).
Podmiot udostępniający:
WN
Wytworzył informację:
A.Kaizer
01.05.2017