INFORMACJE O REKRUTACJI
REKRUTACJA NA IV EDYCJĘ STUDIÓW „ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W MORSKIM PRZEMYŚLE WYDOBYWCZYM I ENERGETYCE WIATROWEJ” ORAZ INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin rozpoczęcia zajęć w IV edycji studiów: Zajęcia rozpoczną się w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026. Rozpoczęcie czwartej edycji studiów oraz pierwszy zjazd wstępnie planowane są w październiku 2025 r.
Terminy zjazdów w IV edycji studiów zostaną podane w późniejszym terminie.
Czas trwania i forma studiów: Studia trwają dwa semestry i obejmują łącznie 220 godzin zajęć dydaktycznych, w tym wykłady, ćwiczenia, laboratoria oraz zajęcia praktyczne. W czwartej edycji studiów planowane jest 150 godzin w ramach przedmiotów obowiązkowych oraz 70 godzin zajęć w ramach przedmiotów fakultatywnych w drugim semestrze studiów.
Studia prowadzone są w trybie niestacjonarnym, tj. zajęcia są realizowane w formie zjazdów weekendowych, w soboty oraz niedziele. Zajęcia realizowane są na Wydziale Nawigacyjnym Uniwersytetu Morskiego w Gdyni. W jednym semestrze planowanych jest 7 lub 8 zjazdów.
Termin i zasady rekrutacji:
Rekrutacja na IV edycję studiów rozpoczyna się 18.06.2025 r. i potrwa do 03.08.2025 r., bądź do wyczerpania limitu miejsc. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń, limit miejsc wynosi 40 osób.
Zgłoszenia przyjmowane są poprzez System Rekrutacji Internetowej
Czesne: Opłata za całość studiów wynosi 7900 zł (3950 zł za semestr).
System opłat za kształcenie na studiach podyplomowych:
WARIANT I: jednorazowo za 2 semestry z góry 7800 zł (do dnia 18.08.2025 w przypadku rekrutacji podstawowej, do 18.09.2025 w przypadku rekrutacji uzupełniającej)
WARIANT II: dwie równe semestralne raty po 3950 zł (1 rata do dnia 18.08.2025 w przypadku rekrutacji podstawowej, do 18.09.2025 w przypadku rekrutacji uzupełniającej) (2 rata do dnia 18.02.2026)
WARIANT III: miesięczny system ratalny ─ 8 rat po 1000 zł (1 rata do dnia 18.08.2025 w przypadku rekrutacji podstawowej, do 18.09.2025 w przypadku rekrutacji uzupełniającej, pozostałe do 15 dnia każdego miesiąca od października 2025 do kwietnia 2026 r.)
Deklarację sposobu płatności należy złożyć podczas procesu rekrutacji składając Oświadczenie o wariantach płatności. Podane terminy i kwoty dotyczą opłat w ramach rekrutacji na IV edycję studiów.
Informacje i dokumenty wymagane w procesie rekrutacji:
Osoby zainteresowane powinny zarejestrować się w systemie elektronicznej rekrutacji IRK: https://irk.umg.edu.pl/ (zapisy od 18.06.2025 r.) oraz złożyć następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia (formularz zgłoszeniowy wygenerowany w systemie IRK),
- odpis dyplomu ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia,
- oświadczenie o warunkach odpłatności za studia (dostępne w systemie IRK lub w załączniku na stronie),
- potwierdzenie uiszczenia opłaty rekrutacyjnej wynoszącej 85 PLN na konto wygenerowane w systemie IRK,
- oświadczenie RODO (dostępna w systemie IRK lub w załączniku na stronie).
Rekrutacja krok po kroku:
- Zarejestruj się w systemie elektronicznym IRK na stronie https://irk.umg.edu.pl/pl/offer/registration-select/?next=/pl/
- Wypełnij danymi zakładkę Formularze osobowe: Podstawowe dane osobowe, Adres i dane kontaktowe, Wykształcenie, Dodatkowe dane osobowe.
- W sekcji Oferta wybierz „Rekrutacja na studia podyplomowe 2025/26”, a następnie wybierz studia „Zarządzanie ryzykiem w morskim przemyśle wydobywczym i energetyce wiatrowej” organizowane na Wydziale Nawigacyjnym.
- Wypełnij zgłoszenie rekrutacyjne załączając skan Dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Wypełnij i załącz „Oświadczenie o wariantach płatności” oraz „Oświadczenie RODO”.
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na rachunek bankowy wskazany przez system elektronicznej rekrutacji IRK.
Pytania dotyczące rekrutacji prosimy kierować drogą elektroniczną na adres: podyplomowewn.umg.edu.pl lub korzystając z opcji „Zadaj pytanie” w systemie IRK.
Po dokonaniu elektronicznej rejestracji kandydata komplet dokumentów należy dodatkowo złożyć w terminie do 18.09.2025 r. korzystając z jednej z poniższych możliwości:
- pocztą elektroniczną na adres podyplomowe
wn.umg.edu.pl (w tym przypadku komplet oryginału dokumentów należy przedstawić najpóźniej w dniu pierwszego zjazdu).
- tradycyjną pocztą na adres Dziakanatu Wydziału Nawigacyjnego UMG:
Dziekanat Wydziału Nawigacyjnego UMG
Aleja Jana Pawła II 3
81-345 Gdynia
z dopiskiem: Studia Podyplomowe IV EDYCJA
- osobiście w Dziekanacie Wydziału Nawigacyjnego UMG (pok. 106 lub 107) przy Alei Jana Pawła II 3 w Gdyni.
Dni i godziny przyjmowania dokumentów w Dziekanacie są następujące:
Poniedziałek 9:00 - 13:00
Wtorek 9:00 - 13:00
Czwartek 9:00 - 13:00
Piątek 9:00 - 13:00
Warunkiem uruchomienia kolejnej edycji studiów jest zebranie odpowiedniej liczby słuchaczy (minimum 20 osób). Informacja o uruchomieniu kolejnej edycji studiów zostanie przekazana pocztą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ SEKRETARIAT LUB KIEROWNIK STUDIÓW.
INFORMACJE I ZGLOSZENIA KIEROWNIK STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Sekretariat studiów podyplomowych Agnieszka Blokus-Dziula
Justyna Magiera e-mail: a.blokuswn.umg.edu.pl
e-mail: podyplomowewn.umg.edu.pl tel. 58 558 62 32
tel. 58 558 62 33 godz. 10:00 - 16:00
godz. 09:00 - 15:00