INFORMACJE O REKRUTACJI
REKRUTACJA NA III EDYCJĘ STUDIÓW „ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W MORSKIM PRZEMYŚLE WYDOBYWCZYM I ENERGETYCE WIATROWEJ” ORAZ INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin rozpoczęcia zajęć w III edycji studiów: Zajęcia rozpoczną się w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024. Rozpoczęcie trzeciej edycji studiów oraz pierwszy zjazd wstępnie planowane są na początku marca 2024 r.
Terminy zjazdów w III edycji studiów zostaną podane w późniejszym terminie.
Czas trwania i forma studiów: Studia trwają dwa semestry i obejmują łącznie około 210 godzin zajęć dydaktycznych, w tym wykłady, ćwiczenia, laboratoria oraz zajęcia praktyczne.
Studia prowadzone są w trybie niestacjonarnym, tj. zajęcia są realizowane w formie zjazdów weekendowych, w soboty oraz niedziele. Zajęcia realizowane są na Wydziale Nawigacyjnym Uniwersytetu Morskiego w Gdyni. W jednym semestrze planowanych jest 7 lub 8 zjazdów w odstępach dwutygodniowych.
Termin i zasady rekrutacji:
Rekrutacja na III edycję studiów rozpoczyna się 20.11.2023 r. i potrwa do 07.01.2024 r., bądź do wyczerpania limitu miejsc. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń, limit miejsc wynosi 40 osób.
Zgłoszenia przyjmowane są poprzez System Rekrutacji Internetowej
Czesne: Opłata za całość studiów wynosi 7900 zł (3950 zł za semestr).
System opłat za kształcenie na studiach podyplomowych:
WARIANT I: jednorazowo za 2 semestry z góry 7800 zł (do dnia 31.01.2024)
WARIANT II: dwie równe semestralne raty po 3950 zł (1 rata do dnia 31.01.2024) (2 rata do dnia 15.09.2024)
WARIANT III: miesięczny system ratalny ─ 8 rat po 1000 zł (1 rata do dnia 31.01.2024, pozostałe do 15 dnia każdego miesiąca)
Deklarację sposobu płatności należy złożyć podczas procesu rekrutacji składając Oświadczenie o wariantach płatności. Podane terminy i kwoty dotyczą opłat w ramach rekrutacji na III edycję studiów.
Informacje i dokumenty wymagane w procesie rekrutacji:
Osoby zainteresowane powinny zarejestrować się w systemie elektronicznej rekrutacji IRK: https://irk.umg.edu.pl/ (zapisy od 20.11.2023 r.) oraz złożyć następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studia(formularz zgłoszeniowy wygenerowany w systemie IRK ),
- odpis dyplomu ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia,
- oświadczenie o warunkach odpłatności za studia (dostępne w systemie IRK lub w załączniku na stronie),
- potwierdzenie uiszczenia opłaty rekrutacyjnej wynoszącej 85 PLN na konto wygenerowane w systemie IRK,
- oświadczenie RODO (dostępna w systemie IRK lub w załączniku na stronie).
Rekrutacja krok po kroku:
- Zarejestruj się w systemie elektronicznym IRK na stronie https://irk.umg.edu.pl/
- Wypełnij danymi zakładkę Formularze osobowe: Podstawowe dane osobowe, Adres i dane kontaktowe, Wykształcenie, Dodatkowe dane osobowe.
- W sekcji Oferta wybierz „Rekrutacja na studia podyplomowe 2023/24”, a następnie wybierz studia „Zarządzanie ryzykiem w morskim przemyśle wydobywczym i energetyce wiatrowej” organizowane na Wydziale Nawigacyjnym.
- Wypełnij zgłoszenie rekrutacyjne załączając skan Dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Wypełnij i załącz „Oświadczenie o wariantach płatności” oraz „Oświadczenie RODO”.
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na rachunek bankowy wskazany przez system elektronicznej rekrutacji IRK.
Pytania dotyczące rekrutacji prosimy kierować drogą elektroniczną na adres: podyplomowewn.umg.edu.pl lub korzystając z opcji „Zadaj pytanie” w systemie IRK.
Po dokonaniu elektronicznej rejestracji kandydata komplet dokumentów należy dodatkowo złożyć w terminie do 20.01.2024 r. korzystając z jednej z poniższych możliwości:
- pocztą elektroniczną na adres podyplomowewn.umg.edu.pl (w tym przypadku komplet oryginału dokumentów należy przedstawić najpóźniej w dniu pierwszego zjazdu).
- tradycyjną pocztą na adres Dziakanatu Wydziału Nawigacyjnego UMG:
Dziekanat Wydziału Nawigacyjnego UMG
Aleja Jana Pawła II 3
81-345 Gdynia
z dopiskiem: Studia Podyplomowe III EDYCJA
- osobiście w Dziekanacie Wydziału Nawigacyjnego UMG (pok. 106 lub 107) przy Alei Jana Pawła II 3 w Gdyni.
Dni i godziny przyjmowania dokumentów w Dziekanacie są następujące:
Poniedziałek 10:00 - 14:00
Środa 10:00 - 14:00
Czwartek 10:00 - 14:00
Piątek 10:00 - 14:00
Warunkiem uruchomienia kolejnej edycji studiów jest zebranie odpowiedniej liczby słuchaczy (minimum 20 osób). Informacja o uruchomieniu kolejnej edycji studiów zostanie przekazana pocztą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ SEKRETARIAT LUB KIEROWNIK STUDIÓW.
INFORMACJE I ZGLOSZENIA KIEROWNIK STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Sekretariat studiów podyplomowych Agnieszka Blokus-Dziula
Justyna Magiera e-mail: a.blokuswn.umg.edu.pl
e-mail: podyplomowewn.umg.edu.pl tel. 58 558 62 32
tel. 58 558 62 33 godz. 10:00 - 16:00
godz. 09:00 - 15:00
Pliki do pobrania:
• Oświadczenie o wariantach płatności